BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 5, 2009

Taggarama...

1.bekas bf saya adalah : haha... knape xtnya sape ex husband sye tros..??

2. saya sedang mendengar ?: classmate buat bsing...

3. mungkin saya patut: wat assngmnt.,but wat da hell... haha

4. saya suka : dia... muahaha...
5. sahabat-sahabat baik saya :
wah...,so many la... but yg shidup smati tuh:feze.,hawa.,denin.,refe.,sufi.,fith..., ish rmai lg lah... adoyai...
6. saya tak faham : add math.,knapa ada org yg mncptanya...??? plis answer me...!!!

7. saya kehilangan : rkan2 uitm sye...!! knape tnya soklan nih.,sdyh sdah.. hmmm...

8. ramai yang berkata : dlamnyew lesung pipit..,mulut angelina jolie..

9. makna nama saya : pemimpin cahaya yg brtambah... but i dont noe where the 'light' went to.. haha

10. cinta itu adalah : tempe msak pedas/begedil.......??!


11. di suatu tempat, seseorang sedang : brsedia nk ke sarawak... huhu...


12. saya akan cuba :memandu kereta mrentasi laut utk blik ke smenanjung...

13. ayat SELAMANYA membawa maksud : tnyalah roomate sya yg opsyen BM..,sdah psti dier tau apa mksud slamanya...


14. telefon bimbit saya : biasa2 jew... 3 rbu lbih ja... (brangan)


15. bila saya terjaga dari tidur : sya maw mkan.,tp da biskut kering jew.. xjd lah...


16. saya paling meluat apabila : jwb soklan yg ntah apa2 nih...


17. pesta/parti adalah : bak kta kwn sya "maksiatul".,dier la yg kta...

18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : smestinya hawa,feze,denin, n lastly refe.... wakaka....

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 1 blan-9 blan sbb bley tdor sntiasa.,berak pown org bsoh...

20. hari ini : sya kne wat presentation yg ntah pa2...

21. malam ini saya akan : tidor lew...

22. esok pula saya akan : trjga dri tdor.,tu pown xtaw...

23. saya betul-betul inginkan : hidup pda sowk hari n strosnya...

24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: blik sya ni crmin pcah la...

25. pusat membeli-belah atau arked permainan: blambak d skeliling sya...

26. Makanan Barat atau Jepun : yg halal n sdap...

27. bilik yang terang atau gelap: nk wat keja.,terang la.. nk tdor glap lew..

28. bestfrend ever ? huhu.... "AA" a.k.a kris allen

29. saya nak tag: xnak tag sesapa... xreti...

0 comments: